Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joris & Peter Boersma & Hoogslag - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joris & Peter Boersma & Hoogslag - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Door: Joris

Blijf op de hoogte en volg Joris & Peter

15 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

beste volgers,

nadat we onze ouders, broers en zussen hadden gedag hadden gezegd, begon onze leuke en spannende trip door thailand. Beginnend met een vlucht van 11 uur naar het vliegveld van Bangkok. De vliegreis was zeer vermoeiend maar wel te doen door het grote aanbod van films in het vliegtuig. Peter heeft geen oog dicht kunnen doen omdat hij verkouden is. Ik (joris) heb geen oog dicht kunnen doen omdat er elke keer een thaise vrouw tegen me aan kwam liggen. De maaltijden in het vliegtuig waren niet te eten, peter vond het vleesgerecht nog aardig te doen, maar ik had geen keuze en moest dus het vegatarische gerecht nemen. Maar goed eenmaal geland ging het allemaal vrij soepel. Eerst langs de douane daarna rugzakken gepakt. Daarna gelijk naar buiten voor onze eerste sigaret!! Toen deze op was onze slippers aan gedaan, en een taxi gezocht. Deze bracht ons naar het centrum. Vandaar gelopen naar ons hotel. Ook hebben kennis gemaakt met een soort proppers die je tempels wil laten zien en een gratis tuktuk reisje naar de tempel toe. Wat ze ook zeggen is dat je naar een TAT moeten wat een toeristen centrum is maar wel een neppe. Hier proberen ze allerlei dure reisjes aan te smeren. Na een stukje lopen en door een tempel gelopen zagen een klas vol met monniken. paar minuutjes later kwamen we bij ons hotel WILD ORCHID VILLA. Hier hebben we een double room geboekt, en het ziet er allemaal prima uit. onze tassen op de kamer gelaten en even hapje wezen eten in het hotel. hierna waren we zo moe dat we een middag dutje hadden gedaan, we wilden 2 uurtjes slapen het zijn er 4 geworden. Nadat we wakker werden hebben we even avond gegeten, was erg lekker!

Groeten uit BANG-COCK!!!

• 15 Oktober 2010 - 14:56

Pap-H:

Mooi kerels, chill ze in 30 graden Bangkok. Al de stad in geweest de eerste avond? Proost een Tigertje op het thuisfront en zien is geloven dus... foto's!

Groet van StevenH

• 15 Oktober 2010 - 15:50

Renee:

Lieve Bang-cockers,

Ik kijk nu al uit naar het volgende reisverslag!
    Wat hebben jullie gedaan na jullie 4 uurtjes rust ? Graag een foto van jullie onderkomen !
    Hier regent het pijpenstelen, dus geniet van het Thaise weer en alle andere Thaise zaken !

xxxxxx- renée

• 15 Oktober 2010 - 16:34

Casper:

Lekker hoor! gr. casper en ernst

• 16 Oktober 2010 - 16:46

Madix Von Glix:

goeie shit boys, hoop op mooie verhalen!

• 17 Oktober 2010 - 11:13

Lidy:

lijkt me heel leuk daar, maar ook graag foto´s erbij. veel plezier nog en geniet van de warmte, het is hier 10 gr. gr. oma lidy

• 17 Oktober 2010 - 18:08

Diederik&Niek:

Jo dikkies
    klinkt allemaal chill gaste niet te veel aftrekken he ;)
    xxx

• 17 Oktober 2010 - 23:04

Zus:

peter en joris, schrijf eens wat :P. Zitten jullie nog in Bangkok met c-o-c-k?