Aankomst Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Joris & Peter Boersma & Hoogslag - WaarBenJij.nu Aankomst Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Joris & Peter Boersma & Hoogslag - WaarBenJij.nu

Aankomst Kanchanaburi

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Joris & Peter

18 Oktober 2010 | Thailand, Kanchanaburi

Eergister laatste dag Bangkok, Uitgegaan op Khao San Road, Gezellige Thaise ontmoet en daarmee naar een nachtclub gegaan, na een hoop buckets gedronken te hebben, werden we wakker in ons hotelkamer, klaar om naar Kanchanaburi te gaan. Stipt om 9 uur stond een Minivan klaar.

Na vervroegd uit Bangkok te zijn gegaan vanwege de regen zijn we gister ochtend rond deze tijd aangekomen in Kanchanaburi.Leuk hotel gevonden (VN Guesthouse) op een drijfvlot aan de ''River Kwai''
Voor 400 Baht per nacht (10 euro) slapen wij daar. Het weer is hier gelukkig een stuk beter. Gister gerelaxed en uitgebrakt, Vandaag 7 uur opgestaan om een olifanten tour te maken voor 700 baht p/p (18 euro). Erg leuke tour gehad door de Jungle en daarna met olifant en al de rivier in gegaan met alleen onze zwembroek nog. Morgen vertrekken we naar Chumphon, dat is een doorvoer stadje naar de eilanden ''Koh Tao'' ''Koh Phanghang'' ''Koh Samui''
Die dagen daarna proberen we de Full Moon party op Koh Phanghang te halen van 23 oktober, dat lijkt ons toch wel een mooie ervaring!

Binnenkort zullen we proberen wat foto's te plaatsen, maar vanwege langzaam internet duurt dat te lang.

Groeten aan ouders, familie en vrienden! xxx P&J

• 18 Oktober 2010 - 10:35

PapMamH:

Leuk verslag en... de eerste foto's; jullie zijn dus niet uitgestapt in Thaipeh! Goed gedaan om de regen te ontvluchten in BangKOK, daar komen jullie vanzelf nog een keer terug. Zit die leuke Thaise nu achterop de back pack?
    Een water(?)pijp, waar hebben jullie die nou gevonden?

Op de olifant door de rivier, dat moet geweldig zijn. Hebben jullie het War-museum ook bezocht? Het VN Guesthouse, dat klinkt bekend. Even de tassen checken dan, ivm kleine kruipers.

Als jullie op tijd zijn op Panghang kunnen jullie dus TWEE Full-Moon parties meemaken.

Geweldige reisplanning dus zo te lezen... en de financiele planning? Is dat ook een beetje op schema? Paraplus stonden niet op de aanschaflijst!

Kunnen jullie nog ergens een leuke hockey-foto scoren voor Leonidas?

www.hockeythailand.com is een gebroken link hier. Misschien vinden jullie nog een vereniging.

Hoi mannen,

Heeel erg leuk de foto.s
    en het enthousiaste reisverslag..Jullie weten dat het thuisfront heel erg uitkijkt naar alle belevenissen !!
    Is het nog steeds 3x per dag nasi of scoren jullie ook wel af en toe een broodje ??
    Ga lekker verder met genieten en ik hoop gauw weer wat te horen!!
    Dikke kus en pakkerd voor jullie allebei.
    Veel liefs Mammonique !!!

• 18 Oktober 2010 - 11:01

Renee:

Ha Jongens,

leuk om weer een verslag te lezen én om foto's te zien. Eerlijk gezegd check ik tig keer op een dag jullie weblog.
    Wat een geweldige ervaring : op een olifant het water in.
    Weer wat anders dan een opblaaskrokodil !

Niet aan waterpijpen leukrken waarvan jullie niet weten wat er inzit...!!

Veel plezier en dikke zoenen voor jullie beiden,

Renée

• 18 Oktober 2010 - 12:56

Fiek Smitskamp:

Lieve Joris en vriend Peter,

Heel erg leuk jullie te kunnen volgen.
    Ik hoop dat jullie geweldig genieten van deze ervaringen en wens je in ieder geval een grandioze Full Moon Party toe de dag nadat je zus 25 wordt!
    Liefs, (oma) Fiek.

• 18 Oktober 2010 - 13:11

Zus:

hola hola!

ik wil ook op een olifant! stelletje moglies! (van jungle book).

vinden jullie elkaar nog steeds aardig? veel plezier op "Koh Tao" "Koh Phanghang" en "Koh Samui". Gaan jullie ook cultuur snuiven als in het zien van Thai art en boeddhistische tempels?

veel plezier en geniet!

xxxxxx

• 18 Oktober 2010 - 18:51

Lidy Bouwer:

hoi kleinzoon en vriend, was het niet glad zo'n olifantenrug? Heb je de waterpijp gerookt? Ik heb het ook eens geprobeerd, maar ik kwam adem tekort. Leuk he al die reacties. Hoe is het eten daar en jullie overnachtingen? Heel veel plezier en groetjes oma lidy

• 18 Oktober 2010 - 20:37

Albert Bos:

Hockey partij tegen Thailand lijkt me tof!!
    indien mogelijk regel het maar. Een contact met een club is al prima!! helemaal tof is jullie in leo shirt in thailand!!!

• 19 Oktober 2010 - 11:36

Renee:

Ha heren,

Leuk jullie foto's !
    Jammer dat ze niet zo makkelijk zijn op deze site te plaatsen, maar via www.mijnalbum, ook goed te volgen.
    Viel de treinreis van vandaag mee ?

zoenen, Renee