Ko Panghang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joris & Peter Boersma & Hoogslag - WaarBenJij.nu Ko Panghang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joris & Peter Boersma & Hoogslag - WaarBenJij.nu

Ko Panghang

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Joris & Peter

24 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

Wauw, we zitten hier al bijna weer een week! Veel gefeest en bijgebruind. Gisternacht volle maan, dat betekent nog meer feest dus! Met ruim 20.000 mensen los gaan op het strand was een ervaring die we nooit meer zullen vergeten! Doorgegaan tot zonsopgang en om drie uur 's middags met een redelijke ''hangover'' wakker geworden!

Morgen verkassen we naar een wat rustiger eiland, genaamd Ko Tao. Het eiland voor duiken en relaxen. Morgenochtend vroeg op dus om de boot te pakken en in te checken. Vanavond nog even uitgebreid lezen waar en wat we gaan doen! Eerst even een dinertje pakken. We hebben een erg lekker restaurant gevonden met heerlijke Sate.

Hier weer wat leesvoer en leven uit Thailand!

Groeten. P&J

• 24 Oktober 2010 - 14:38

Renée:

Ha Heren,
    Ik had al de indruk dat er veel gefeest werd....
    maar jullie blijven wel wat vaag over het volle maan feest... Werden jullie wakker op strand ..?
    Door jullie reisverslagen word ik zelf ook wel erg nieuwsgierig naar Thailand.
    Met jullie gezondheid alles goed ?

Alvast : eet smakelijk én een goede reis morgen ! zoenen Renée

• 25 Oktober 2010 - 21:23

Madix:

Zijn inderdaad mooie feestjes heb ik gehoord, vet man! vergeet niet een bucket mee te nemen;)