Foto' s - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Joris & Peter Boersma & Hoogslag - WaarBenJij.nu Foto' s - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Joris & Peter Boersma & Hoogslag - WaarBenJij.nu

Foto' s

Door: Peter en joris

Blijf op de hoogte en volg Joris & Peter

19 Oktober 2010 | Thailand, Kanchanaburi

Foto kunnen bekeken worden op :

www.mijnalbum.nl
Vervolgens klik je op openbare albums
Daarna typ je in bij zoek naar: jorispeterbackpack
klik op het zoek resultaat
Nu kun je de foto' s zien

deze site is erg vervelend om foto' s op te plaatsen , vandaar de verandering.

groeten aan iedereen1

• 19 Oktober 2010 - 07:33

PapMamH:

Dat zijn erg leuke foto's!

Mamma zit hier om 09:00 helemaal weg te dromen bij de foto van die heerlijke nasi-maaltijd en ik was even stil bij die Thaise schonen. Vallen ze jullie erg lastig?;-)

Jullie maken wel haast om die Full Moon te halen zeg. Wij zijn nog aan het googelen naar het woord bucket want dat merk bier kennen we niet.

Jullie hebben de komende dagen windkracht 2. Onder jullie langs raast typhoon Megi (via Maleisie, over de Filipijnen, richting China).
    Max houdt jullie reis ook goed bij want hij tipte ons over Megi.

Mam en ik gaan vandaag naar de Eiffel want in Frankrijk en Belgie wordt gestaakt hier en daar. Blijf schrijven want we duiken er wel regelmatig een Internet cafe in!

Veel pluzier samen!

XXX Pap Mam H.

• 20 Oktober 2010 - 12:14

Anton En Yvonne:

He jongens, het ziet er prima uit allemaal. Blijf voorzichtig maar geniet er lekker van. Je bent maar 1 x jong.....

Leuk dat we jullie kunnen volgen.

Groet Anton en Yvonne

• 20 Oktober 2010 - 13:55

Fiek Smitskamp:

Hallo jongens,

Via mijnalbum jullie foto's bekeken. Leuk, vooral toen ik ontdekte dat je via aanklikken op links de titels die jullie gaven kan lezen. "Slippers" vind ik de top in dit opzicht..

Geniet - wij verduren de regen!
    Liefs,
    Fiek

• 24 Oktober 2010 - 09:28

MamPapH:

Full Moon party op Phangan was een succes dus!
    Jammer dat het Internet daar al 3 dagen niet werkt, dank voor jullie SMSje! Kom maar op met foto's en verhaal want we genieten dik mee met jullie. Al vrienden gemaakt onderweg?

Wij zijn via de Eiffel , Luik en Brugge na 5 dagen retour. Gister langs Cadzand en Pieter en Marianne geweest in Haamstede.(Be Mine), daarna lekker gegeten in Hellevoetsluis. Vandaag kachel verder inbouwen in het Hoofdkantoor voor een paar dagen varen komende week. Gerard heeft afgelopen week heel veel aan de boot gedaan en onderwaterschip geschilderd op de kant.
    Binkie drijft weer sinds gister!

Gaan jullie morgen met de snelferry naar Ko Tao? Nog 48(!) dagen, de verveling zal wel toeslaan zeker!

Liefs Mam+PapH